BodyPump

Min träningsvärk är obeskrivlig. Varenda rörelse är en pina men här är inga sura miner och 20.15 väntar ett BodyPump pass.
I skolan har jag avverkat ett musklekonditions test också. I magmuskeltestet kan ni tänka er hur magen kändes , det var bara att bita ihop och pressa på tills 1 minut hade gått. Till min stora förvåning gick vighetstestet myycket bättre än jag förväntat mig efter gårdagens gym pass , har inte velat få händerna att ens närma sig golvytan men även här ville kroppen samarbeta. Nu har jag sovit en timme och dragit på mig gymkläderna , har hunnit plugga lite till morgondagens psykologiprov så det här känns som en riktigt , riktigt bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0