Bara för att

Om man bortser från mina söndertorkade ben efter den långa vintern , så visst är det inte otroligt härligt med sommarvärmen som smyger sig på. Man måste bara dra lite extra på smilegroparna.

På tal om smilegropar , jag tycker det är det sötaste som finns och när jag var liten var jag så sjukt avundsjuk på min kusin som hade såna och hoppades på att jag en vacker dag skulle se mig i spegeln och det skulle finnas en grop där. Jag har bokstavligen stått och tryckt in pekfingret i kinden för att kanske lyckas skapa en liten grop. Och tamigtusan för ca 2 år sedan upptäckte jag smilegropen på högra kinden , hihi så lycklig. Den är inte stor men jag har den! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0