Vilken helg

Skulle jag bara orka skulle jag lägga upp bilder men det kommer antagligen först imorgon. Vaknade nyss och är helt i nattmössan ännu. Får dock se om jag kan somna om inatt?! Nu måste jag göra hälsokuskaps uppgifter (och de är inte lite heller....)

Igår stack jag iallafall in mot stan till Sonja där Emma och Jenny var och vi , läs de , sjöng singstar och snackade om allt jag missat medans tjejerna varit i Helsingfors. Sedan for vi till Petalax och kom hem därifån idag. :)

Nu kallar Kom I Form på mig så adios.

Kommentarer
Postat av: SOCKAN

haha, sonja, aldri hört dej säg de ;)

sv; jajja, vi har myki ti tal om murmeid!

hadd du de bra där då? :)

2010-10-24 @ 19:58:34
URL: http://ssonya.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas du kom dig hem ordentligt idag och är i något så när liv. Kan tänka mej att du e rejält tröttis, de e iaf jag.. huhu. Sängen väntar nu! Tack för gårdagskvällen och jag kan tänka mej att du har en del grejer du har att dela med dej (: snackas!

2010-10-24 @ 21:06:58
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0