Sitter i skolan...

9.30 hade jag massage , denna gång blev det lättare attack mot musklerna än sist men inte helt snällt ändå. Känner mig iaf inte lika mörbultad. Tillbaka i skolan en timme senare väntade Uppsatsskrivning , tummen ner. Jag skriver iaf om "En promenad med en veteran" eftersom uppsatsen skall handla om kriget. Nästan så jag fick en tår i ögat när jag läste genom den.

Jag har ingen aning om hur jag skall klara mig genom den här dagen , jag är så himmelens trött. Somnade i bussen , somnade nästan vid massören medans värmedynan var på och somnar vilken sekund som helst här på håltimmen. Någon annan än jag som håller med om att måndagar är värsta dagen på veckan?


Och förrästen , fysjutton vad kallt det var i morse, minus 7 visade termometern ute i ödemarken. Det börjar verkligen bli vinter nu , dags att dra fram vinterkappan? :)

Hörs , ha en underbar måndag . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0