Resfeber

Oj hörni nu är jag så himmelens ressugen så det är inte sant. Jag skulle bara vilja hoppa på första bästa plan och dra iväg till värmen. När det är så otroligt tråkigt väder här i Finland kan man ju inte annat än längta bort. Tänk att få ligga i en solstol och steka hela dagen för att sedan mot kvällen dra en runda mot klubbarna som vaknat till liv. Okej jag har absolut inget emot vintern heller , jag tycker faktist det är rätt mysigt med alla ljus och prydnader som hör julen till. Men hösten , det måste ju vara världens dummaste påhitt.



Nu tänker jag drömma mig bort med en reseguid i handen. Jag tänker drömma mig bort till värmen , till glädjen , till friheten . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0