Bartenderskolan på Kos

Jag har redan i somras skrivit om att min dröm är att dra till Kos en månad för att gå en bartenderutbildning. Jag tror verkligen det var ödet att jag idag fick en inbjudan till utlottning av en gratis månad till just denna skola , så självklart deltar jag (risken att man vinner är ju mindre än jag vet inte vad men i don't care )! Sedan hittade jag också på tv3 att de gjort en serie om just denna skolning. Sitter nog och skrattar massor medans jag ser på de här människorna , väldigt underhållande. Det är också kul eftersom jag var till Kos förra sommaren så man känner igen krogarna de hänger på , Tex. Camillas och min favorit norska baren WEST! Där även jag hittade världens gulligaste norrman , host , eller vänta nu hur var det ? ;)

Check it out !<---- Klicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0