Nej inte nu!

Imorse när jag vaknade så bultade huvudet fortfarande så det var bara att slänga in lite mer panadol och dra täcket över huvudet och fortsätta sova. Nu är också halsen sjuk så det är väl nog någon ordentlig fökylning på gång. Det här är inte alls bra , får inte missa mer av skolan , idag skulle Cecci och jag till högstadiet igen och informera men nej , skulle ha haft musikalkurs som jag absolut inte borde missa men nej , provena börjar och sista repetitionen på lektionerna men nej inte heller det kan jag vara med på.

Får ligga hemma och tok plugga då istället och vi vet ju hur bra det går...


Kommentarer
Postat av: kitty

sv: säg int annat.. krya på dej! (:

2010-11-16 @ 13:33:44
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: emma

du oxå sjuk?? krya på dej, måst ju bli i skick tills fredan :D

2010-11-16 @ 15:36:47
Postat av: Marielle

Tack Kitty o. Emma ! :)

Emma: Joodå lätt att jag är i skick tills freda ;D

2010-11-16 @ 15:40:42
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0