Gårdagen

- Började skoldagen med studentfunderingar hos studiehandledaren. Usch vad tiden går snabbt , snart är det ju allvaret som börjar!
- Gick till högstadiet och informerade om gymnasiet. Sista gruppen avklarad skönt.
- Fick ut hälsoprovet som hade gått riktigt bra.
- Modersmål. Segt som vanligt , är dock super duper nöjd med textkompetensen hoppas på en lika lätt rubrik sedan när det är vår tur att skriva modersmålet i studentexamen.
- For till stan och slängde i mig en sallad på Othello
- Till simhallen för att läsa på prov tills träningen började vilkt resulterade i att ja satt och diskutrade med min gamla tränare i 1 ½ timme. Oj oj vad jag saknar vår grupp. BIG C <3
- Klockan 18.00 började småttingarnas träning som gick jätte bra. Min finska gick ju som den gick men vi klarade oss genom hela träningen och alla slapp upp ur bassängen i slutet av träningen. Det är nästan så att jag måste åka och kolla på deras tävlingar på lördagen och hejja på busungarna. 
- Pappa hämtade mig och återigen denna kväll slutade med täcket över huvudet och en hemsk huvudvärk. Samma känsla som i fredags... 

- Är hemma från skolan idag .. igen ... eftersom huvudet inte är i skick ännu , det lever som sitt egna lilla liv ..

 


Kommentarer
Postat av: christa

sv. Samma! Int nå skit hitech data julkalender, pippi eller nåt i den stilen ska de va o ti mina barn :D

2010-11-25 @ 19:37:41
URL: http://lifeofchribz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0