Bjuder på lite sjukling bilder

Känner mig som en blandning av Rudolf med röda mulen och ett skogstroll men vad gör väl det. Jag tror någon straffar mig nu eftersom jag i måndags sa att jag inte varit ordentligt sjuk på flera år. Borde antagligen spottat 3 gånger , kastat salt över axeln , knackat i trä och letat rätt väg svängda mynt på gatan efter detta för att så bra som möjligt ha kunnat undvika denna olycka. Bättre lycka nästa gång Marielle , bättre lycka nästa gång !  



Har iallafall Vicks Blue som bästa vän nu och fick nyss höra en tröstande röst från Åland så nu känns allting mycket bättre. Om vi vill vara riktigt optimistiska är jag på fötterna igen imorgon. 

Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0