Sysysy

Har kämpat och på med klänningen nu och är faktist tveksam över hur resultatet kommer bli men hoppas på det bästa.

Hade tutor möte efter skolan och där kom vi fram till att vi absolut inte orkar ha fler träffar innan hösten så chill chill chill , ibland blir man bara så lycklig. ;)
Skrev även Engelska uppsats idag vilket som kändes att det gick helt okej faktist. Skulle skriva ett tal där jag skulle försöka övertyga en kund om att min produkt som jag sålde var super bra och produkten skulle få ett så bra pris som möjligt. Produkten blev världens grymmaste sminkuppsättning haha ! ;D
Kanske det blir en försäljare va mig till slut  , vem vet ?! 

 

Eller kanske jag skall satsa på en karriär som tandkrämsmodell ? ;)
Colgate smile (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0