solsolsol

Drog genast på mig bikinin när jag kom hem och gick ut och solade , man måste ju passa på nu så länge som solen är framme. Man vet ju aldrig när den försvinner!
När jag vaknade i morse så frågade jag mamma vad det var för väder idag så sa hon att det var ganska fint , liite kallare än igår!  Och jag som tyckte det var lite kyligt igår drog ju på mig "läder" leggings och en varm tröja
-----> fick ju varmt som faan alltså !

Måste bara tillägga att jag hade begravning för min kanin som jag trodde var odödlig ( men som tydligen var dödlig ) i lördags. Anton & Jag tog varsin kanin ( lilleskutt & snurresprätt , obs. det var två tjejer ) när jag gick i trean , och i femman började vi fundera hur länge kaniner lever. Vi läste nånstans att de lever vanligtvis i 6 år men eftersom vi trodde att våra kaniner var besläktade med varandra så väntade vi oss nog att de kanske skulle leva 4 år. Nu 7 år senare vinkade den första. Nu är det bara en stackare kvar och får se om inte den lillskiten lever 7 år till! :o
R.I.P


Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

älskar solen :D

2010-05-20 @ 12:25:59
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: sockaaaaan

nåå, vet nu int om den e så seriös ;D men ja tänkt ja sku ha den iställe fö bilddagboken<;

2010-05-20 @ 16:27:45
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0