Kommentar


För det första vill jag säga tusen tack för kommentaren , och ja det är jag på bilden! :)

För några dagar sedan satt jag faktist och klippte ihop några bilder på folk som någon nångång sagt att jag liknar och nu fick jag ytterligare en person att lägga till i listan ! Det är jätte roligt när ni kommenterar och säger vem jag liknar. Haha som förra årets skolavslutning när vi gick runt på Hoviska så var det en som berättade för mig att hennes kompis sagt att hon sett en som liknade Audrina Patridge otroligt mycket och det var tydligen jag. Så släng in en kommentar om det är någon mer ni tycker att jag liknar ! ;)




Kristen Bell var den nya som kom till i listan. ( Måste bara tillägga att min bror hade sett en film förra helgen och när han såg genom modell bilderna så sa han att jag liknade en i filmen men han kom inte på vad hon hette men det avr just Kristen Bell som han menade ;) )
Andreas Carlsson fick sin plats där eftersom Cessi tycker att jag har samma smile som honom ibland ! ;)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

sv: hehe , uupps.. ;s jag lovar, jag ska aldrig göra det igen!

2010-05-25 @ 17:26:59
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0