I´m so lucky lucky

Eller hur Cessi ? ;)

Hade helt grym huvudvärk idag i skolan så de blev inget löptest för mig idag. Det skulle nog ha varit skönt att få det undan men men ingen vits att springa när huvet skulle ha sprängts och blivit utspritt på trottoaren!
For iaf från gy timmen lite tidigare och in till mammas jobb där jag satt mig ner och tog det lugnt en stund sedan gick mamsen och jag på stan. Fick med mig hem 2 par brallor , en klänning och ett bälte. Fikade på Café de Paris och sedan for vi till motonet efter något som pappa skulle ha.
Huvudet känns inte riktigt bra ännu men lite terapi efter shoppingen blev det nog ! ;D








Kommentarer
Postat av: Cecilia

absoluut! ;D

2010-05-03 @ 18:25:22
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0