Fattar ingenting?!

Om det är som det ser ut så fattar ja inget?
Vad har jag gjort?
Jag vet att det inte är rätt att sitta och vara arg och lessen före jag vet hur det egentligen är men just nu kan jag inte hjälpa att mina känslor kokar över. Det finns en gräns och den har jag nått nu !
Det tar så jävla ont!

Jag hoppas så otroligt mycke att det inte är som der verkar! :s

"Thought about everything you said
And now I know why, well
I was wrong, see I never meant to be
I said, I never meant to be
Your favorite breakup song
Well love turns into hate
And your persistent, well it's persistently
Killing me, cause I remember when
I could run to you and your arms would be wide open and you would Carry me

This can't be happening
It's just not fair
Will someone someone wake me up
This is a nightmare

You said you would be there"


Kommentarer
Postat av: cec

2010-05-03 @ 20:56:36
Postat av: cecilia

Sv; oj wuupsiee, rokade skicka en tom kommentar (A) Hehe, jo vi e smarta tillsammans ;) Tack för hjälpen btw :)

2010-05-03 @ 20:58:10
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0