Familje Geni

Vi hade strömavbrott här i skogen igen och den här gången var strömmen borta i typ 2 timmar , suck. Får se om det är samma nästa måndag också , i såfall skall jag se till att inte vara hemma just då !
Har spelat FamiljeGeni med Anton & Anna nu och varenda gång har vi lika roligt. Anna måste nog få något fel på Anton och mig för vi är helt knäppa men kul har vi ! :D
Tex. Anton fick en fråga om någon fågel med störst område med vingarna.
Jag: "Hejarklackston" Eeett K ett O ett N , D , O , R
Anton: ääh jag vet int jag?!
Anna: Meen Antoon Kondor hon sa ju de just!
Anton: Aijaa ! Eeett K ett O en KORSNÄSBO ! :D

Alltså jag skrattade så att tårarna sprutade !

Tyvärr så blev det Anna som segrade , men grattis grattis ändå ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0