De glada nyheterna

Kommer troligtvis sticka ner till Helsingfors den tionde eller den artonde maj för att provfotograferas för Modellagenturen som jag fick PR jobbet i botniahallen från.
Eftersom jag inte har modell bilder från förr så måste jag först få det fixat både så att Clamos får bilderna och så att jag har något att visa ifall jag vill söka in till någon annan agentur. Så det är det jag skall ner och göra nu då.

Det känns konstigt att jag får chansen till det här JUST NU när jag för 1 år sedan satt och drömde om att få just den här chansen. Trodde liksom aldrig att det var möjligt!

Det känns också lite tråkigt att jag inte får sitta och prata och vara glad över det här med den som alltid har trott på att jag skulle klara av det här och också gjort så att jag själv trott på mig. Allt ändras så snabbt . . . .


Nu tänker jag ta storstädning för man kommer snart inte in i rummet. På med hög volym bara så går det ! Vad skulle jag ha gjort utan mina vänner som köpte dom perfekta högtalarna åt mig ?! ;D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

jaa-a , vad skulle du göra utan oss ? ;D



sv: berätta på msn ikväll :D

2010-05-05 @ 19:24:45
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0