Clamos

Nu är det klart. På söndagen kommer jag åka ner till Helsingfors tillsammans med min morbrors fru som studerar där. Sover hos henne till måndag och på måndagen bär det av till Clamos. Har tid klockan 13.00 och då skall de fixa smink och hår och sedan blir det fotografering. Hinner antagligen på en liten shoppingrunda medans jag är där också ! :)
Men vad sjutton skall jag ha för kläder på mig under fotograferingen ? Och ännu värre vad skall jag ha för skor ? Har inte ett skit här hemma så jag vet inte alls vad jag skall göra. Känns lite onödigt att åka in till Vasa City och shoppa också om jag ändå shoppar i Hesa på måndagen. Nåjaa det löser väl sig !

Vet inte ännu riktigt när jag kommer hem. Antingen på måndag själv eller på tisdag med Carina. Herreguud om jag tar tåget själv. :o Kommer ju sluta med att jag sitter på ett tåg till Sibirien eller nåt. Iaf kommer det inte sluta bra ! Så vi hoppas på att jag får åka hem med Carina på tisdag. Då blir det extra mycket shopping så det håller vi absolut tummarna för.

Det här kommer bli så otroligt kul. Visst jag kommer säkert vara sjukt nervös men det klarar jag väl. Lite problem kommer det också bli med kommunikationen. Ingen svenska talas vid Clamos så det blir väl finska/engelska för mig då. Det att jag inte kan finska skall inte sabba för mig nu !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0