Cessi gissar bajset

Shit alltså vi har haft roligt idag! :D
Klockan 10 for alla ettor iväg med buss till Björköby. Där delade vi upp oss i två grupper så hälften gick nån vandringsled först och några gick upp i ett torn. Leden var sååå tråkig bara skog inget kul att titta på. Jag försökte lära Cessi att man håller i trädgrenarna när man går förbi dem så inte de som går efter får dem i ansiktet men det gick nog inte helt fram.

Blondheten finns nog kvar i henne fastän hon låtsas vara brunett! ;)

Cessi: Vaaaah ??? Jag trodde du höll i kvisten för mig jag ??? Gjorde du int de ??? :o


Cessi pekar på högar med skit och frågar:
- Vad är det där ?
Jag: Skit
Cessi: Men varför skiter djuren på stigen?
Jag: För att vi är i en skog --> djurens WC
Cessi: Men vadådå di måst ju plocka upp efter sig ! :o























Kommentarer
Postat av: Cecilia

hahaha ;D men bra med rubriken! Usch! ;D

2010-05-12 @ 14:28:33
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0