050510

Hade klockan att ringa på 08.00 idag så att jag skulle hinna fixa naglarna och räkna lite matte innan jag for till skolan. Hade den vanliga sovmorgonen idag och eftersom pappa lovat mig att han skjutsar på onsdagar bara han är ledig så fick jag sova. Nåja klockan ringde , ingen var hemma --> jag somnade om. Klockan 09.00 kom pappa in i rummet och frågade om jag tänkte vakna nåt idag så de var väl bara att flyga upp ur sängen och börja fixa sig då. Alltså det är så typiskt att man aldrig kan stiga upp när man planerat. Men då sängen alltid lockar mer än spegeln på morgonen!

Blev en rätt så lugn dag och jag blev positivt överraskad när det gick så bra i finska läsförståelsen. Tänk om finskan ändå kunde fixa sig för mig nu nu NU ! Behöver den mer än nånsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0