Tänker..

..för en gångs skull sova ordentligt. Får min livs första sovmorgon imorgon och det kommer bli så otroligt skönt. Anna och Anton är här nu och Anna skall också till skolan imrn så hon skjutsar mig.
Skall kika in till skolhälsovården imrn också och ta sista hepatit sprutan eftersom jag slarvat och ine tagit den sista. Började redan förra våren innan jag åkte till Grekland men den sista har bara lämnat när det blev så mycket uppståndelse med svininfluensa hit och  svininfluensa dit! Nåjaa hoppas inte det gör något att det blev såhär lång paus! Skall också gåra ett nytt försök att få en läkartid angående foten.

Hade ju planer på att leka duktig och läsa lite men Oth lockade aningen mer så det får bli något avsnitt av det och sedan sova.

Night Night<3


Kommentarer
Postat av: Ludde

Sussa sött!



Sv: Haha naw:) Varsegod gumman:D Vad händer imorgon då?:)

2010-03-24 @ 01:05:26
URL: http://garcons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0