Skola på Lördag!

For med Anton och Johan in till stan till klockan 11 idag. Orsaken till det var att elevkårsstyrelsen skall måla om elevkårsrummet den här helgen.
Vi var tidigare än de andra där så vi for iväg till Motonet och Gigantti en sväng först. Testade världens fulaste mössa där , Anton sa att han skulle betala 10 € åt mig om jag hade den på mig hela dagen men nej tack skulle nog behöva 100 ggr mer innan jag skulle skämma ut mig på det viset!
For till skolan till 12 tiden och var där till 5 kanske?! Riktigt nice blir det nog faktist.
Efter det hämtade Cessis mamma mig så for Cessi och jag på pizza till Mamma Mia och nu har Cessi fixat mitt hår och nu fixar hon sitt eget. :)

Ikväll skall det verkligen bli en lyckad kväll !


Kommentarer
Postat av: krisu

shit va snygg frilla :o !!

2010-03-27 @ 20:09:12
URL: http://stekarn-speltips.blogspot.com/
Postat av: mia

oj murmel du e så snygg :)

2010-03-28 @ 10:02:46
URL: http://mmias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0