Oj äntligen är den här dagen över

Idag kan man lugnt säg: "Vaknade imorse så var den dagen förstöd!"
Hade först Bokrecension som gick riktigt bra!
På jumppa var det MK-test å fyy vad nervös jag var inför det ! Herreguud det är bara ett test men ändå kan man jaga upp sig på det där viset. Så skönt att det är över nu och skönt att det gick bra , hade inte försämrat mig från förra året (y)
Sådär långt var dagen helt hemsk , sedan hem kasta i sig mat sedan iväg till gymmet som också gick helt skit. Usch nya tag imrn och hoppas på att den lyckas bättre!

När jag kom hem så sa mamma att jag fått en läkartid! Yihooo jag behöver inte vänta ända till maj nu före jag får kolla upp foten så på torsdag får vi se hur det blir! Så åtminstone en sak som var bra idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0