Måndag

Var och visade upp foten idag men blev nog inte det minsta klokare.
För det första så måste jag gå via hälsostationen i Replot för att få tid till en läkare eftersom att läkaren vid skolan är på semester för tillfället och för det andra"brukar man inte göra något åt den sortens skada jag har".
Jomen visst det litar vi på!
De sa också att jag kunde gå till en fysioterapeut och därifrån kunde jag få inlägg. Men nej tack inlägg har jag haft i två omgångar ( det hjälpte inte ) och jag tror inte en fysioterapeut kan trolla bort en brosk knöl heller?!
Så får se hur jag får det här ordnat nu.

Nu skall jag börja läsa en bok av en finlandssvensk författare. Boken skall vara analyserad och recenserad tills nästa måndag. Heja Marielle , det här gillar vi! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0