kass kass kass

Har hållit mig borta från Bloggen några dagar nu. Har helt enkelt inte orkat !
Har väl egentligen inte gjort något speciellt heller.
Hade en mardrömsdag på måndag så den har jag raderat från minnet redan.
Sprang runt på stan typ hela dagen igår , for och tränade en stund och sedan tillbaka till stan. Cessi och jag var så jäkligt trötta så vi gick int till Gloria och satte oss i trappan och snackade och filmade lite till vår film. Hoho
Sedan var det myskväll med Christian. Kom hem därifrån idag och fy sjutton vilket väder vi har. Man såg ju absolut inget när man skulle över bron. HATAR SNÖ OCH VINTER!!! VILL HA SOMMAR OCH SOL !!!





Den här låten åker in på mp3: an som träningslåt!


Kommentarer
Postat av: lina

jag också vill ha sommar ! //LII

2010-03-04 @ 09:01:26
URL: http://liimargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0