Hoho vilken söndag

Har gymmat och slappat idag -> super kombination. Det är just så söndagar skall vara.
Körde rätt hårt på gymmet och maxade det hela med avslappning i massage stolarna! (y)
Har bara legat och slappat sedan jag kom hem , kollat två filmer och har äntligen fått klart skrivet mina CV:n.
Får bara vänta med spänning på resultatet nu då.

Vi skall till simhallen från jumppan imrn tror jag. Det blir ju nice , har inte varit och plaskat där på super länge , det blir väl upp till bevis om jag sjunker eller inte ! Tror nog det blir bäst om jag har på mig en simring eller nåt!?

Nu skall jag njuta så gott det går av de sista timmarna innan den sköna söndagen är över.

Ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0