Har varit hos fammo

Har möblerat om lite åt fammo nu och oj vad man får skratta med henne ! :D
Jag tror jag vet varifrån min dåliga humor kommer nu , haha !
Skulle hjälpa henne att läsa något meddelande på telefonen som hon fått för några dagar sedan och det visade sig vara 3 stycken men hon hade inte klarat av att öppna dem. Nåjaa jag visade henne och försökte förklara att när hon skall välja något trycker hon på den stora knappen i mitten och för att klicka sig till de olika ikonerna så är det ramen runt den stora knappen hon skall klicka på (upp , ner , höger , vänster). Jag tror inte riktigt det gick ända hem men men.  
När vi hade hittat in till Meddelanden så skulle hon då bläddra fram till inkorgen men så kom hon till Utkast
Fammo:
"Ojj neej hjälp di kastar ut me ?! ;o" sedan skrattar hon för fullt. Hon bläddrar ännu lite neråt och kommer till Sända Poster och klickar på den stora knappen i mitten.
Fammo: "TOOOOM ! Varför då? ;D"

haha jag skrattade iaf ! :D
Har nog lätt världens bästa fammo <3


Kommentarer
Postat av: emma :D

hahahhaha va humor :'D men jo min fammo e nog lika blåst på telfoner åxå ;)

2010-03-16 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0