Fattar.

. ni att det redn är FREDAG?! Det var ju just måndag , vart springer tiden iväg?
Men det är nog inget negativt med det iofs eftersom ju snabbare tiden går ju snabbare ligger vi där på stranden och slappar i stekhet sol och lever livet !
Eftersom jag inte fått in sommarjobbsansökningarna ännu så är det nog dags att sätta fart på det den här helgen så det är åtminstone ett av mina mål!
Påminnelse till mig !



Idag när jag kom hem så lade jag på den här låten Rihanna - Rude Boy och det slog mig att det här är ju nya "vårplågan", döper vi det till ! En typisk låt som kommer att påminna en om våren och troligtvis sommaren också sedan när det blir vinter. Egentligen gillar jag inte alls Rihanna men detta är en låt som hör våren till helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0