färdig gymmat

Tränade faktist helt bra idag fast det blev på egen hand. Kände först av hur slut OCH hur sjuk jag var i musklerna när jag kom hem men det är bara positivt.

Imrn blir det fullt upp:
8.50 - 13.20
Skola
13.20 -  In till stan + 9D återförening
efter det gym och hem med papsen
19.00

Det slog mig den tanken idag också att jag tror jag skall börja kolla upp mina fötter igen och se om det finns något jag kan göra med mina missbildade knölar som finns på båda fötterna som gör att jag inte kan anstränga mina fötter så riktigt länge innan knölarna värker som bara den. Har blivit opererad tidigare med det hjälpte ju inte alls så kanske det är dags för nya tag nu!?

Uppdatering: Cessi upplyste mig idag om att det blivit felskrivet. Det skulle såklart stå 13.20 - och inte 13-20 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0