Uppe med tuppen

Vaknade redan klockan 07.00 i morse , helt av mig själv ! :o Befinner mig nog i chock ännu ! :D
Nåja tur är väl det , för det kommer bli en strålande dag. Kommer troligtvis befinna mig på stranden hela dagen , äntligen!

Pappa kom och frågade mig om jag ville testa köra bil idag ockå. Vi har en rätt stor fotbollsplan här på gården så där har Anton "övningskört" i början innan bilskolan och nu är det min tur att vänja mig med
koppling , broms, gas , växel och allt vad det nu finns , på denna gräsplätt. Frågade nog pappa om han hade dödslängtan när han ville testköra med mig , haha. :D
Nåja när jag nu fått ordning på var allt fanns så var det dags att köra iväg , vilket gick åt H*L*E*E ! Går ju inte att hålla in koppling , gasa , släppa koppling och allt på samma gång !!! Men när jag fattade att trycka ner hälen i mattan medans jag gjorde allt det här så gick allt myyycke bättre , så nu kan jag både backa och köra framåt, stora framsteg , haha :D Så det känns nog som att jag kommer få körkortet till slut ! ;)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

ja jag är inte i chock eller förvånad över att du steg upp så tidigt ;)

och snälla du , håll telefonen bredvid dej, även om du kollar match! (;

2010-06-16 @ 16:58:28
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0