Skaka Stig Skaaka !

Imorgon den 5.6.2010 är det exakt ett år sedan Jag , Camilla & Maria pakkade väskorna och stack iväg till underbara Kos. Det går inte en dag utan att jag längtar tillbaka dit. Skulle bara vilja ligga vid den enorma poolen och gå till baren och beställa Meses specialare & äta mig fet på chocolate crepes. Skulle vilja tillbaka till hotellet där personalen kör runt i golf caddyn och säger: "tut tut".
En vacker dag skall jag nog ligga på den där stranden med de fula parasollen och lyssna på weezer- Island in the sun det är jag 100 % säker på!



























Imrn tar också Maria studenten så traditionen med något speciellt den 5.6 fortsätter. Vad händer nästa år detta datum ?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

bra rubrik! :D

2010-06-04 @ 15:14:16
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0