Popkalaset 2010

Oj vilken dag det var igår. Helt super. NU har sommaren börjat på riktigt. Trots det super dåliga vädret vi hade så blev det en minst sagt minnesvärd och fantastisk dag.
Hoppade på bussen mot Jakobstad klockan 14.00 och var framme kring halv 4 tiden. Då gick vi i spöregnet till Subway och käkade och fixade skjuts ner till "festival området ".

 


Oliver , Cessi & Rosanna

När vi stod och väntade på Erro & Natta kom en snäll ordningsvakt och gav mig ett paraply , hihi jag måste då ha sett blöt ut ! Min engångsregnrock hade gått sönder så allt rann genom så det var nog räddaren i nöden. ! ;)



( Cecilias bild )
Jag tänker nog ta med mig Anton och åka och kolla på dessa två killar igen. Han kunde inte komma eftersom han satt fast i milin den här helgen. Så jag saknade nog dig broshan när de satt igång att spela.

Sedan var det då dags ! Darin skulle inta scenen :D Herreguuud var ju som ett litet barn på julafton medans vi stod och väntade. Och det var absolut värt att ha väntat där i spöregn och att man såg ut som en dränkt katt.Fyfan vad bra han är !







Vi hade dumpat paraplyna redan under L & M.S så vi var rätt genom blöta men fint hade vi det ändå ! ;)



Veronica Maggio





Takida
Äntligen fick jag höra Curly Sue live , vilken känsla!







Patrik Isaksson stod för kvällens bästa uppträdande. Han fick verkligen med publiken.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0