Lekledare

Imorgon börjar jag jobba. Skall för den tredje sommaren vara Lekledare för Folkhlsans simskola i Södra och Norra Vallgrund.
Det kommer bli super kul , för det är så himla kul att lyssna på barnens alla funderingar och glädjen i deras ögon när de till slut lyckas göra allt som krävs för att få simmärket de kämpat för i de här 2 veckorna.
Det är så roligt att få vara med och hjälpa barnen att lära dem simma och hjälpa dem att bli "vän" med vattnet. Simningen har haft en så stor betydelse i mitt liv så nu är det så fantastiskt att få dela med mig av det som jag brinner för till dessa barn.  Så nu skall vi snart kicka igång 2 veckors trevligt arbete.

God Natt

Kommentarer
Postat av: cecilia

De e härligt Marielle, bra inställning! Ha själv jobbat snart två veckor på simskolan å de e toppen! Barn e ju bara för underbara! :) Hoppas du får en rolig vecka med ungarna ;)

2010-06-30 @ 23:27:27
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0