Halvamara avklarad!

Kände att jag behövde ut på en jogging runda idag så styrde iväg mot båthamnen som är 10 km bort. Planen var den att mamam skulle hämta upp mig där men när jag hade sprungit dit så kände jag bara att nej attans detta är alltför kort , måste förtsätta!
Så jag meddelade mamma att jag springer tills jag faller ihop. Anledningen till att jag orkade springa lite till var nog den att jag redan från början hade tänkt att oj vad jag skulle vara duktig om jag klarade en halvmara , och har jag bestämt mig så finns det ingen stoppknapp. 15 km från start tänkte nog benen vika sig dubbelt , i ögonen såg jag bara soffan som väntade men tro det eller ej ända hem kom jag ! Så 21 km spring i benen är inte illa.
Nu värker muskler som jag inte trodde fanns så det blir nog att gå i bastun och mjuka upp sig nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0