great day

Det var nog inte meningen att jag skulle vakna idag. Precis allt jag har gjort har gått fel feeel feeeel ! Började med att jag skulle lägga igång en tvättmaskin. Tvättmaskinspulvret och det jag trodde var sköljmedel stod bredvid varandra så jag hällde glatt ner allt i maskinen. Det fräste nog lite underligt men ääh det kunde ju ha varit supersköljmedel haha ! :D Efter 20 minuter gick jag förbi tvättrummet och kände en bekant doft men den passade nog inte ihop med tvättmaskinen. Jag läste på "sköljmedelsflaskan" och där fan står det ju GOLVTVÄTTMEDEL ! FUUUUCK !

Sedan dog telefonen och eftersom laddaren var hos Cessi så fick jag leva utan den också ! Nåjaa hoppade på mopon och körde mot Smesby men vek in för att tanka i Replot. När jag skulle trycka igång tankapparaten startade ju fanskapet inte så där stod jag och hackade på knappen och till slut satte den igång. När jag skulle börja spruta in bensin i tanken så sprättar jag ju ner hela mig , lyckat japp japp ! 

Väl framme hos Cessi fick jag ands ut , Trodde jag... När jag skulle fälla ner foten på mopon vinkar skiten i buskarna så då fick jag börja kämpa och dra upp den. Nej nu går jag och sover , vågar iaf inte köra i trafiken mer idag! :D 



Känner mig lika blåst som den här tjejen idag ! ;)


Kommentarer
Postat av: kitty

sv: tack marielle ;)

2010-06-09 @ 19:11:30
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0