'

Idag har jag hunnit med mycket. Började dagen med att åka ut till villan med pappa för att spika på bryggan sedan ringde fammo och sa att hon köpt jordgubbar och grädde så då skyndade jag mig snabbt iväg dit och åt upp en hel ask för mig själv.
Sedan packade jag ihop lite stuff och hoppade på mopon och körde iväg till Camilla. Därifrån sen så for vi en sväng till stan för att köpa ett par jeans åt henne , men hon hittade nog inget det var istället jag som köpte två tröjor , kan visa senare kanske. Glömde kameran hos
Camilla så. I stan träffade vi också Evis och Pjufi som troligtvis är påväg till skären nästa vecka ! (y) :D
Nu är Cessi hos mig och vi skall kolla en ny dans film så småningom.
Turn the beat around.

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0