Dagen som började i panik

Dagen började i katastrof. Hade bestämt med fammo igår att hon skulle skjutsa mig till skolan och att vi skulle starta hemifrån halv nie. Nåja i morse då hade jag klockan att ringa kvart före 6 som vanligt men har absolut inget minne av att jag skulle ha stängt av väckningen så ett tu tre så slickar Sibel mig i facet och i panik slår jag upp ögona och kollar på klockan 08.27 ! ! !
Shiiiiiiit om 3 minuter skall jag vara hos fammo. ! Det skulle inte ha varit någon panik men hon skulle och klippa sig när hon fört mig , så snabbt rusade jag upp drog på mig bikinin och jumpsuiten , raffade åt mig böckerna och maskaran och sprang som en dåre iväg över till fammo ( hon bor 100 meter från oss ) . Så det slutade iaf lyckligt och jag var bara 10 minuter sen.

I skolan vände oturen och blev till tur istället. Vi fick kolla betygen idag och jag är mer än nöjd. Finska höjdes till 7 , historian höjdes till en 8 och matten blev till en 9. :)

Efter skolan for jag in till stan och kollade lite snabbt och sedan och färga ögonbrynen så nu är dom färgade och fina.
Genast när jag kom hem lade jag mig ner i solen och efter ett tag blev jag så rastlös så det blev expedition biltvätt! Nu är jag nöjd med dagen som gått och kan nu sova gott ! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0