Beck - Skarpt läge



När jag kom hem kröp jag ner under täcket och knäppte igång en Beck rulle. Det är nog fan bästa filmer som någonsin gjorts ! Har sett alla filmer hur många gånger som helst men tröttnar aldrig.
Kommer ännu ihåg första gången jag skulle kolla en Beck film. Det var Öga för Öga och gud vad rädd jag var , blundade ju halva filmen , haha. Men efter den filmen var jag fast. Jag älskar dom där filmerna.
När Skarpt precis hade släppts satt
Viktoria och jag bänkade framför tv:n och vrålade som galningar när filmen satte igång och när sedan Flickan i Jordkällaren kom så kollade vi dem om och om och om och om igen ! Oj om det ända fanns miljontals av dessa filmer. !

Kommentarer
Postat av: viktoria

Hahaha :D

Ja måsta ju berätt åt dej på förhand va som sko händ så du int sko va så rädd :D E va no tider he :)

2010-06-07 @ 16:08:25
Postat av: Marielle

Viktoria Sv; Haha jaa verkligen de va tider ! ;) vi borde ju dra BECK - Maraton nu nångång i sommar å tänka tibax på gamla tider. You know tänka tibax på vår barndom smo vi brukar göra ! ;D

2010-06-07 @ 21:53:16
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0