Återförening

Jag har haft det super bra med mina fina vänner från Vikinga. Igår när tjejerna kom hit fick jag en Volleyboll som genast skulle användas. Vi packade oss iväg till stranden och spelade några rundor.
När vi kom hem igen så kollade vi Beck
I Stormens Öga och sedan snackade vi inpå småtimmarna.
I morse hämtade Victor oss och förde Evis och mig hem till henne. Därifrån igen traskade vi iväg till Paradise stranden där vi hittade trevligt folk. Så det blev alltså en dag på stranden med
beachvolley och stekning i solen.
Nu kommer jag precis in efter att ha suttit vid Bullerås och diskuterat med Viktoria. Vi kom på en massa sjuka grejer som vi varit med om när vi var små. Har förlängt livet med minst 10 år ikväll ! :D Dessutom har vi gjort hela byn hörselskadade eftersom vi vrålat som galningar åt en massa ormar som legat på vägen ! USCH !












Kommentarer
Postat av: ISA

Jättefina bilder :D

KRAM

2010-06-27 @ 21:10:05
URL: http://fashiontourist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0