19 juni

Nej vet ni vad. Jag är så himla trött nu så det är inte sant. Blev ca 1 timmes sömn inatt så nu pallar jag inte längre. Kommer nog snart dyka ner i sängen och såva GOTT!
Har kört lite bil med Ante ante idag också och det gick så sjuttons bra så tänker nästan tvinga honom göra provet så att han får övningsköra med mig när det är dags för det haha :D Jag hade både mamma och pappa på som passagerare också bara så att jag skulle få visa hur duktig jag blivit ! :D
Anton är alltid så lugn och förklarar så bra hur man skall göra därför är det så lätt att köra med honom. Så nu är typ gräsmattan sönderkörd vilket betyder att mamma är mindre glad hehe !

Night night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0