16 juni

Har legat vid båthuset på en brygga nu sedan klockan 11. Men det blev så kallt så blev tvungen att leta mig hemåt. Men oj så skönt det varit. Jag brukar alltid tänka sådär att ååh vad härligt det skulle vara att ha ett sommarställe på nån mysig liten holme , lite så som i Skärgårdsdoktorn , vet ni ?! ;) 
Men idag slog det mig att varför fan drömmer jag om det när jag själv bor på just ett sånt ställe ! :D
På sommaren är det nog så otroligt härligt här. Nu har semesterfolket börjat komma också så det blir lite mer rörelse men ändå så himla lugnt. När man åker upp till butiken så går det heta diskussioner mellan bys borna och svenskarna som kommit hit för sommaren. Ja så länge som det är bra väder så är det så himla mysigt här ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0