Eclipse

Var ju och kollade Twilight Eclipse igår och herrejestas vad bra film. Lätt bästa hittills.  Jag har aldrig varit något Twilight fan , gillade inte ens första filmen men det är ändå något man bara måste se!
Men i den här filmen blev även jag såld. Men dock funderar jag otroligt mycket på varför Bella måste välja Edward ? Finns ju ingen logik i skiten! Av alla Vampyrer som finns så väljer hon den värsta jag menar Jasper hade ju sin charm och han är ju sååå mycket bättre än Edward , är det över huvudtaget nån som håller med mig nu ?! :D
Och vem tycker nu inte att det är Jacob som hon skall välja till slut?
Nej jag blir nog så besviken om det inte blir så i nästa film!


Kommentarer
Postat av: kitty

LÄTT, att de måst va Edward och Bella! :D

2010-07-09 @ 17:09:05
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0