Hoh..

Ååh vilken händelserik dag det var igår. Slutade skolan 15.00 och drog genast in till stan med Cecci . När vi hade trippat omkring i Makuuni ett bra tag och försökt hitta filmerna vi skulle se gick vi och åt med Ida och Oski. Sen fjollade vi vidare och fortsatte jakten på filmer som till slut blev resultatet L.A Gigolo och The Shawshank Redemption.

Kom hem lite före tolv och började plugga finska ord men det slutade med att jag kastade boken i golvet och lyssnade på musik tills jag somnade. Så skönt att somna till musik !! 

Är hemma idag eftersom jag är helt död av antagligen för lite sömn. Skulle ha åtgärdat det bara inte Cessi skulle ringt och väckt mig vrålandes i andra änden : " Var faan är duu?? Säg int att du också e hemma!!!! "
Satt och skrattade åt henne en stund innan hon gick på lektion och nu skall jag göra en undersökning som jag lovade henne att jag skulle göra!





Emma Watson for Burberry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0