Kolla in det här!

Jag tycker att ni alla skall ta och kolla in Jonttas Myspace!! Han har lagt upp en helt sjukt bra låt som han själv skrivit och gjort! Så klicka här och lyssna på Låten! Jag lovar ni kommer lyssna den om och om igen , det gör iaf jag!

For idag igen till stan när jag slutade skolan och Cessi kom också med. Var ute efter nya Collagebyxor och jag hittade också ett par så nu är det ur världen.
Antimode dag imrn i skolan. Vad sjutton skall man ta på sig ? :o
Åtminstone blir det vanliga kläder på morgonen eftersom vi skall på nån konst utställning eller nåt liknande från religion på morgonen efter att ha haft 2 håltimmar! :)

Shit det blev flummig text men jag känner mig lite flummig idag också så det kanske inte gör så mycket! Det beror antagligen på alla filosofi timmar man plågats igenom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0