Ursäkta för att uppdateringen varit myyycket dålig

Öppna portarnas dag i dragsvik + Faned
 Klockan ringde klockan 3.30 och jag hoppade in i duschen och gjorde mig klar inför en låång dag och många timmars bilsittande.
4.30 startade vi iväg mot Ekenäs / Dragsvik. Anna plockade vi också upp i stan.
11 tiden var vi framme och å gick vi runt och kollade lite på området. Jätte kallt och äckligt väder var det. Snöade och blåste så man kände sig som en istapp.
Klockan 12 var det inmarsch. Super dåligt planerat för man såg absolut inget för soldaterna var placerade med ryggen mot folket + att alla ser ju exakt likadana ut ! ;D Nåja pappa och jag orkade inte kolla dedär så vi gick på äventyr till Soldathemmet som var proppfullt så där stod vi inte länge men lite värme fick man ju iaf. Vi han precis ut tills en sista marsch skulle vara så där fick jag tillome något foto taget !
Sedan fick vi gå in i stugorna och kolla. Riktigt trevligt tyckte nu jag iaf att di verkade ha det där! ;D
Jag hade åtminstone en jätte rolig dag.







Det finns nog inte en enda seriös bild på Anton och Mig!





Anna&Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0