Plugg , Plugg , Plugg !

Sitter och stirrar mig blind i religionsboken just nu. Tänkte att jag skulle vara duktig och läsa flitigt nu så jag skulle känna att jag kan något sedan när det kommer till provet på onsdag (!?).

Måste bara ta och berätta om gårdagen , aningen händelserik måste jag säga att den var.
Allt började med att mamma och jag hoppade i bilen för att köra in mot stan. När vi hade kört kanske 6 km så stod en bil vid sidan av vägen och blinkade åt oss och lite längre fram låg ett rådjur och sprattlade på rygg. Kvinnan hade alltså krockat med det. Jag hoppade ur bilen och gick fram till det och ringde genast pappa som var i jobb så han kom blinkande dit efter en stund. Hann bli jvligt förbannad på en typ som också stannat där och jag måste säga det är inte ofta jag blir arg så jag visar det , men då jvlar ååh , var nog inte så riktigt trevlig då tror jag!
Som tur hann inte rådjuret lida så hemskt länge utan dog ganska snabbt och allt blev frid och fröjd.
För min del blev det Polis eskort till stan! (;
Det var kort beskrivet av vad som hände.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0