Hem från gymmet

Shit alltså vilket härligt träningspass jag kommer från nu.
Cessi hade lagt in massor med bra musik åt mig på mp3:an så jag fick krypa in i mitt skal idag och bara köra fullt för mig själv. SKÖÖÖÖÖNT säger jag bara .
Dessutom är rösten helt borta nu så jag hade ingen lust att snacka med någon utan bara va för mig själv idag.
Men jag måste bara säga det att med rätt musik så blir jag så sjuuukt taggad! Jag kan nästan lova att min gamla simtränare skulle ha varit nöjd och glad idag. Han klagade alltid på att jag såg för glad ut när jag tränade. Men idag var det nog inga glada miner kan jag säga! :D

Nu har jag tryckt i mig typ en hel grillad kyckling sjäv så nu blir det att slappa resten av dagen.(y)


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jodå jag kan komma med ett sådant inlägg =)

hoppas du under de här två åren kommer på vad du vill göra i framtiden!

2010-03-01 @ 07:04:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0