En annorlunda frågestund. Jag ställer frågorna , Ni väljer vilka ni vill ha svar på!

Nu tänkte jag köra en lite rolig grej här på bloggen.
 Här under ser ni några små frågor som jag gjort upp. Om det då är nägon fråga som ni hittar och tänker " hmm det här vill jag verkligen höra mer om" så fyller ni i nummer och bokstav ( ni får såklart lägga in flera stycken frågor om ni hittar flera som verkar intressanta) i kommentarsrutan. Jag kommer bygga upp varje svar så det blir en liten story inte bara en mening så kan jag leta fram några smaskiga bilder också. På det här sättet tänker jag att bloggen kanske blir lite mer intressant för er att läsa. Jag skulle bli så himla glad om ni alla kunde fylla i minst ett önskemål av dessa som jag skall berätta om! :)

1. Barndom

a. Mitt bästa barndomsminne.

b. Mitt värsta barndomsminne.

c. Uppväxt; var , hur , med vem ?

d. Högsta önskan som liten?

e. Roliga barndomshistorier.


2. Träning

a. Olika träningsformer jag hållit på med

b. Motivations höjare!

c. Favorit sport / gren?

d. Förebild inom idrotten!

e. Vilka mål har jag med träningen?


3. Kärlek

a. Första kärleken!

b. Hur skulle mitt drömbröllop se ut?

c. Vad tycker jag är viktigast hos en kille?

d. Beskriv drömkillen.


4. Familj/Vänner

a. Berätta om min familj!

b. Hur tycker jag att en bästa vän skall vara?

c. Vad är det bästa med mina vänner?


5. Resor/ upplevelser

a. Mitt drömresmål!

b. Bästa resan.

c. Bästa resminnet?

d. Favorit land.
e. Bästa konserten / showen jag varit på


6. Drömmar

a. Vad vill jag bli när jag blir stor?

b. Var vill jag bo när jag blir stor?

c. Hur ser mitt drömliv ut?

Så varsågoda välj och skriv ner ! Svaren kommer sedan en och en ( 1 svar / dag ) :)
Om ni så önskar höra något annat utöver detta så fyll i det på samma gång!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Oj va roligt! Okej nu kör vi 2b, 2e, 3c, 5c ;)

2010-12-08 @ 18:36:20
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/
Postat av: mia

höhöh har en massa ja som du ska svar på :D



1c, e

2c

3a, c

4b, c

5e, b

6,b c

2010-12-08 @ 20:58:39
URL: http://mmias.blogspot.com
Postat av: kitty

3b, 4b, 5a,5b, 5d,6c

2010-12-08 @ 21:38:15
Postat av: Katrina

haha , de had kommi några gånger hit! :D

2010-12-09 @ 06:52:17
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: frida

1c, 3a, 4b, 5a, 6a :)

2010-12-09 @ 18:30:22
URL: http://fridanorren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0