Night Night

Skall försöka ta natt nu så småning om. Har bestämt mig att det inte skall bli en natt när jag ligger vaken och funderar flera timmar igen. Jag borde ha någon sövande musik att lyssna på kanske jag skulle somna nångång?!
Hur som helst så blir det nog hemma mys imorgon igen , det känns onödigt att åka till skolan ifall att det skulle bryta ut igen. Tar det från den säkra sidan. Det är helt sjukt många som är sjuka nu också så ingen vits att för det första smitta ner andra och för det andra bli smittad igen själv!
Det blir troligen Svininfluensavirus vaccin för min del också , så är man botad från den skiten. Om man nu inte hinner få det innan vaccinet är taget.

NightNight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0