Hemmasittar Fredag

Shit Ghost Whisperer var bra idag. Satt och bölade nästan , hur ska man kunna hålla sig tills måndag nu då?!
Anton & Anna kom hem idag -> jag fick det konstaterat att jag har hjärnceller som en mus ungefär. Haha.
Sitter och googlar på " 7 November " för att se vad som hände på samma datum som min galna bror föddes. Det är en hel del Historiska saker som hänt då ( något som har med krig eller revolution att göra ). Så nu vet jag varför han blev så galet intresserad av historia.
I morgon är det också 2 år sedan det var skolmassakern i Jokelaskolan i Tusby. Så dit går tankar imorgon också.
Ikväll är det Idol som gäller då så nu håller vi tummarna för Eddie.

Anton & Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0