Favorit i repris

Har startat den jobbiga datorn nu igen och skall försöka flytta över det sista så den får skickas iväg på service.
Är aningen nervös att den bli borta flera veckor nu men jaa det är väl sådant som händer.
Helt skön dag idag , och nu skall jag börja skriva bokrecension.

"Jag trodde verkligen inte det var möjligt att börja sakna något så väldigt mycket efter så lång tid?! Men tydligen ! Lyssnade på några låtar som jag också lyssnade på just då och kollade bilder och usch vilken känsla. Även om jag nu inte riktit tänker på det så mycket nu så gjorde dom bilderna att jag verkligen saknar den tiden! Oftast är det kul att kolla på gamla bilder men det finns också de gånger då det är riktit jobbit."    Samma känsla nu  (från gamla bloggen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0